lördag 31 januari 2009

Till LUDDE




Till minne av min älskade LUDDE som vi mist i dag eller i natt.
Pappa hittade honom påkörd och nu finns han inte längre. Som tur var hade bilen antaligen träffat honom i huvudet och han dog direkt. Alltså var hela kroppen fin och hel som tur var.
Men att hitta sin bästa vän är det värsta man kan göra.

Till LUDDE:

Min älskade bebis som trodde han var människa som var avund sjuk på min man när vi pussades, som låg hos mig när jag sov, som har vaktat mig ända sen jag kom hem från lasarettet för han har förstått att jag inte mått bra.
Som kom ner för trappan och skrek efter jag varit borta över en natt för nu hade mamma äntligen kommit hem.
Han min bäste vän har jag förlorat i dag:o(
Att aldrig mer få ha denna enortm tillgivna katt hos sig känns så otroligt tomt.
Ja, visst vi har fem till men LUDDE var min favorit. ÄLSKAR DIG LUDDE.
Tack för allt fint vi haft tillsammans. saknar dig så otroligt mycket.
Tårarna bara rinner hela tiden.




1 kommentar:

Anneli sa...

Usch! Det knyter sig i magen bara jag tänker på att du har mist lilla Ludde jag lider med dig, verkligen.

Saknar min katter Sture och Skorpan så otroligt mycket, världens goaste katter som lämnade ett stort hål i mitt hjärta som ingen annan kan fylla.
Kommer aldrig glömma min fina älsklingar.

Man får ta vara på dom mysiga stunder med sina kissar,
för vi vet att vi inte kan få vara med dom förevigt!

Men det är så tungt när dom lämnar oss!!

Kram Anneli