måndag 8 juni 2009

I dag har jag fått post :o)

Hej på er.
I dag har jag fått en Kaos award från min underbara vän Anneli.
Tack så jätte mycket blev så glad för den och för alla fina ord du skriver om mig i din blogg.
Så här skrev Anneli om mig i sinn blogg när hon skulle dela ut sina awarder.
Till en nyfunnen och otroligt go vänsom alltid besöker mig och lämnar demest söta fotspår här i bloggen.Du är en underbar scrappare att ha i sin närhet.Du skapar så fina alsterEn super härlig tjejj som ger mig massor av energioch smittar en med all skaparglädjeoch med sina goa brev som dyker upp varje dag.
Jag är så stolt över att lilla jag får en så här fin award.
Känns verkligen jätte kul.
Än en gång tack Anneli du är underbar och det vet du att jag tycker.
Kram Louise

2 kommentarer:

Anneli sa...

Du är så väl värd en KAOS-award för du är en sån otroligt gullig söt tjej... Jag är så glad att fått förmånen att vara din .

Krammmmmmmmmm Anneli

Madeleine sa...

Grattis Louise! Du är så duktig!

Kram Madde