fredag 11 september 2009

I dag kom det två kort till

Även i dag kom det två kort från två av mina underbara vänner.
Jag blir både glad och röd när ni gör så fina kort till mig.
Det översta kortet kommer i från Madde och vad säger man?
Du har lyckats fånga mig precis hur jag ser ut i nu läget.
Dom små grytlapparna är så fina.
Ett mycket snyggt kort.
Det här underbara korten kommer i från Gunnie.
Ett kort i ljuvliga färger och men en helt underbar stämpel.
Kan man bli annat än glad när sånna här fina kort dimper ner i ens brevlåda.

Tack även till er som varit inne och grattat mig här i bloggen och ni som mailat mig privat.
Blir så glad för era kommentarer och alla privata mail.
I morgon när jag fyller år åker vi till Göteborg och blir kvar tills måndag eftermiddag.
Åker med en annan barn familj så barnen är väldigt förväntans fulla.
Själva känner jag att det ska bli så skönt att få komma iväg på liten nöjen.


Ha nu en riktigt bra helg allihop så hörs vi snart igen.
Stor Kram Louise


3 kommentarer:

Anneli sa...

Ett stort GRATTIS på födelsedagen. Ha det jätte gott i Göteborg.

Kram anneli

Madeleine sa...

Detsamma, hoppas födelsedagen varit underbar : )

Kram Madde

BellaMio sa...

Så underbara och fiiina kort du fått! Visst blir man glad när någon tar sig tid att göra ett så vackert kort till en...

Hoppas ni har haft det mysigt i Göteborg och att du hittade till Arkivet :)

Kram hjärtevännen min, så ses vi på lördag!