söndag 8 november 2009

I går var det mässa i Rottne

I går var det mässa i Rottne och vi var där ett gäng.
Hade även med mig dottern och hon tyckte verkligen det var kul att få åka på sin första mässa.
Hade inte jätte höga förväntningar efter som det inte riktigt var mina butiker.
Men jag hittade ändå en del som jag shoppade.
Det som jag absolut ville ha var Maja design papprena och dom hittade jag.
Dom har även en helt underbar baksida så man kan använda båda.
Hittade även lite smått och gott men jag hade hoppast på mer juldekortioner som jag saknar en del känner jag.
Men dom små rosetterna och julstjärnorna är helt underbart fina.
Hittade dessutom jätte fina och billiga löv i brunt.
Jag som älskar brunt när det gäller scrapbooking.
Dessa lite minde stämplar har jag länge velat ha men dom är ofta slut,
men nu fanns dom och det var jätte kul.
Detta lim har jag fått tips om att det sdka vara det bästa så det var jag tvungen att ha.

Sen köpte jag rött och vitt tyll med små silver /glitter pricka på.
Men som ni ser på bilden så finns det ett fel :o)
Ja vad tror ni det är?
Ser ni det ?
Kolla lite länge ner så får ni svaret.


Nyfikna
*
*
*
*
*
*
*
*
Men skynda er neråt då så får ni veta
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ja ja jag avslöjar det då att lilla Ludde var med mig när jag tog korten.
Han var väldigt lek sugen och fastnade för tyllet som han skulle försöka sno för mig.
Se så oskyldig han ser ut den lilla rackaren.
Han håller fortfarande tassen på tyllet.
Men jag vann i allafall striden om det så han kan nu känna sig blåst på den leksaken.
Hoppas han nu bara inte hitta det i mitt hobby rum.
Han som älskar att vara med där.

Ha det så bra alle sammans och var rädda om er.

Kram Louise





1 kommentar:

Anneli sa...

Vilket härligt Fars dags kort , kanon snyggt. Så kul det var i lördags så mycket kul du handlade..
Jag har tryckt ut på tjocka papper det gick bra, testa igen för det går...

Krammm Anneli