tisdag 8 december 2009

Tänkte visa er skillnaden

Hej på er
Tänkte visa er vilken skillnad det är om man använder bara Promarkers pennor och sen
Pro Markes pennor plus Polychromospennorna.
Hoppas stavningen blev rätt :o)
Här på första bilden har jag enbart målat med Pro Markers pennorna. Har bara målat rakt upp och ner. Man kan faktiskt blanda Pro Markes med och tona lite med blendern,
men det är svårt att få det se levande ut.
Här nedan har jag använt mig av båda pennorna och visst blir det en stor skillnad.
När jag först fick hem setet med alla 120 st fina Polychromospennorna
så hade jag väldigt svårt att få till det.
Men vissa som ni redan sett här i bloggen så har jag målat med bara dessa nya pennor.
Har dock hela tiden tyckt att dom blivit väldigt ljusa i färgen när man är färdig med motivet
Har man använt Pro Markes innan så är det stor skillnad.
Men så hade vi scrapp träffen i Kalmar och jag hade en del av mina
underbara scrapvänner här över helgen och då lärde jag mig blanda på ett
sätt som jag inte testa innan.
Jippi nu har jag verkligen hittat min stil att måla med båda dessa pennor.
Visst tar det lite länge tid men så blir resultatet också bättre tycker jag i alla fall.
Helt värt att prova.

Önskar er Lycka till och en forsatt bra december.

Många Kramar från mig till er.

Louise


3 kommentarer:

Madeleine sa...

Det blir väldigt stor skillnad, håller med, mycket snyggare att blanda båda pennorna.

Ha det bra!

Kram Madde

BellaMio sa...

Japp, mycket snyggare blir det :) Och snyggt har du gjort det oxå!!

Nu vill jag se ett par kort ;)

Kram Kram

Kamilla sa...

Ja, Pholycromos pennorna är bra, och det blir mycket snyggare med dem, mer levande !!
Hoppas allt är bra och ha en härlig 4:e advent och en GODJUL!!!
Kram kram