söndag 4 april 2010

En liten ask nu i påsk tider.

Har haft denna lilla ask ett tag men inte veta vad jag ska göra med den.
Men nu till påsk så låg den där och bredvid låg detta fjäder papper och sen var idén kläckt
hi hi hi.
Min dotter har en resurs person i skolan eftersom hon har diabetes och behöver extra hjälp med allt vad det innebär.
Så denna lilla ask fick hon som en liten påsk present
På asken lock har jag ett gulpapper med fjädrar på som jag köpte förra året till påsk.
Som dekoration har jag haft blommor och blad.
Stämpel med Glad påsk, en liten charm och en vit pins.
På sidorna fick det bli en vit spets och i själv lådan ja där hittar man lite god saker.


Ja det var väl allt för denna gång jag hoppas vi hörs och ses sant igen.
Alltilika roligt när just DU tittar in här hos mig.

Kram Louise



3 kommentarer:

Anneli sa...

Vilken härlig ask, så snyggt du har dekorerat den, förstår att den blev väldigt att den som fick den blev överlycklig.
Så snygg ask så härligt innehåll. Önskar dig en skön helg

Kraam Anneli

Anneli sa...

Ojj så fel det blev i texten, min ordblindhet :-((
Vi börjar om…..
Vilken härlig ask, så snyggt du har dekorerat den, förstår att den som fick den blev väldigt glad över innehållet och den helt underbara asken.
Önskar dig en skön helg!
Kram anneli

Anonym sa...

Jättefin ask!
Anna