onsdag 24 november 2010

Ett beställings dop kort

Förra veckan fick jag ett trevlig mail.
Där stod det att hon ville beställa ett dop kort till pojk och att hon sett min blogg.
Sånt blir jag väldigt glad över.
Att någon hittar min blogg och tycker att jag är så pass duktig att dom senare vill beställa ett kort av mig.

Så efter lite funderingar så blev det detta kort. Blev så försjust i detta ros papper och tänkte att det blir perfekt till ett dop kort.
Sen fick jag använda mina två nya stämplar med och det var också jätte roligt att se hur det blev.
Jag hoppas han som får det blir nöjd i allafall när han blir så stor att han förstår ;o)
Även insidan är så klart inredd.
Texten är Gud som haver och det passar perfekt på ett barn dop tycker jag.
Det vita pappret har jag stansat runt med Martha Stewarts stans.
Ja, det var allt för denna gång och jag hoppas hinna lägga in lite jul kort längre fram.
Men det är så himla mycket just nu.
Ha det gott alla där ute
Kram Louise

4 kommentarer:

Yvonne sa...

Åhhhh vilket superfint kort!
Den där söta stämpeln har jag faktiskt tänkt köpa men det har inte blivit av än. Får väl ta den nån gång då jag stöter på den i nån webbutik.
Här i norra Sthlm blåset det och är j-ligt på alla sätt men på Öland är det inte heller roligt med alla översvämningar. Tacka vet jag sommaren =))
Ha det gott!
Kram//Y

Susanne sa...

Hej Louise!
Du får ej underskatta dig!!!!
Jag tycker att du är en fantastisk inspirationskälla.... Detta dopkort är helt underbart!!!

Kramizar på dig från mig

Anneli sa...

Så underbart dopkort, så snyggt du har fått ihop alla detaljer på kortet. Stämplen är ju hur söt som helst. Du har färglagt den så snyggt.
Hoppas det blir bra väder påsöndag så du kan komma förbi. Ska bli så roligt och träffas. Kram Annel

Veronica sa...

Ett underbart fint dopkort..
Du gör mycket fint förstår att de ville beställa ett kort av dig för du är jätte duktig på att få till snygga kort.