torsdag 12 januari 2012

Jag fick denna Award


Man blir så glad att man stutsar fram och tillbaka.
Jag fick den från min underbara vän Anneli
Har ni inte varit inne i hennes blogg ännu? Gör det på en gång för hon är så otroligt duktig.
Jag får så många tips och mycket insperation av henne.

Till awarden hör också en liten uppgift, man skall skicka den vidare till fem bloggar som har mindre än 200 följare och låta dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem.


Denna awarden går vidare till följande :



3: Mahlin Mahlin 78


5: Nettan  Pysselfarmor

Ett helt underbart gäng med mycket roligt och fina bloggar.
Titta in och se hur mycket fint dom gör.

Många Kramar
Louise

4 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Tack fina du :-)

Galenskap och lite allvar sa...

Tack vännen...det är ju bl.a du som gjort att jag får inspiration till att pyssla. Din sida är ju så himla fin med så många härliga kort och annat!!

Ha en fortsatt mysig dag
Kramelikram Veronica

Eva J sa...

Tack underbara du. Hoppas ni har det bra och att ni får ett skönt veckoslut. Nu skall jag faktiskt sätta mig en stund vid pysslebordet och se om jag kan få något gjort.
Kramelikram

Eva sa...

Jag bugar och bockar, tackar så jättemycket för din award.
kram Eva
ps Är ännu mer glad över allt jobb du lägger ner på att fixa och dona så vi kan ordna gemensamma scrapträffar.