torsdag 5 juli 2012

Födelsedags kort


Förra veckan fick jag en beställning på detta kort.
Var pojkvännen till denna tjej som ville ha ett kort till henne.
Jag gjorde då detta kort.
I stor sett nästan helt vit förutom en röd ros.
Det var också den som fick vara den röda tråden i kortet.


Så här ser insidan ut.
Vilket text som står på kortet får vara mellan dom och mig.
Men jag kan lova att det var många fina ord.


Tyckte denna charm passade så bra till henne.
Made for a angel.


Ett utstansat hjärta där födelsedags hälsningen var skriven.


Sist men inte minst baksidan.
Han var mycket nöjd med kortet när han fick det.
Å även jag blev väldigt nöjd med det.
Ett enkelt men väldigt stiligt kort.
Ja jag vet att jag sagt det innan, men jag gillar sånna kort.


Hoppas ni alla har det bra där ute i sommar.
Här är det fullt upp med det ena och andra.
I våra två stugor har vi fullt.
Vi har också börjat med några ställ platser för husbilar på prov och se hur det går.
Dom som provat hit tills har varit väldigt nöjda.

Är mycket ute nu när det är fint väder med barnen och det är underbart.
Sen håller jag på att planera mitt kalas som jag ska ha i början av augusti och det ska bli trevlig.
Alltid lika trevlig med kalas.

Jag har sett många fina alster i min sidabanner men jag har tagit lite väl behövligt från bloggen och att kommentera era bloggar.
Men ni är verkligen duktiga och det så så fint ut.
Lovar att jag är på barnen igen till hösten.

Men lovar att några mer inlägg ska det väl bli innan jag åter uppta bloggen på allvar igen.

Nu får ni ha en jätte bra sommar.
Var rädd om er.

Många Kramar
Louise

12 kommentarer:

Majsan sa...

Vilket underbart vackert kort, så snyggt det blir med vitt, supersnyggt :)

KRAM MAJSAN

Nettan sa...

Åh Louise! Så vackert, vitt är ljuvligt och jag säger bara less is more. Hoppas du har en riktigt skön och avkopplande sommar. Kram på dig!

Susy sa...

Underbart vackert kort, förstår att du är nöjd med det!

Ha nu en riktigt härlig sommar min vän!

KRAM SUSY

scrapparewa sa...

Så fint det blev med bara vitt och så den lilla röda rosen! Helt fantastiskt! Det vita hjärtat med vita rosor är sååå fint!
Trevlig sommar!

Pillan sa...

Läckert med vitt och endast nån röd ros!

Louise sa...

Hej Louise!
Åh, det gör inte oss trogna läsare ett endaste dugg! Behöver man en liten paus så skall man ta sig tid till det :) Vi kommer vänta och längta till hösten bara ;)
Låter fantastiskt att planera kalas :) Lycka till med alla förberedelser :)

Jag älskar det här vitt på vitt kortet! Underbara detaljer, såsom de fantastiska diesen du använt :) Och att göra den röda rosen till den röda tråden är ju en fantastisk ide!
Vackert med hjärtat på framsidan!

Kram och njut av barnen och ledigheten! ❤

Eva sa...

Så vackert det blev ditt vita kort och vilken härlig pojkvän den flicka måste ha!
Som jag har sagt tidigare så är du mästare på vita kort, hur fint som helst blir det!
kram
ses på tisdag

Unknown sa...

Mycket vackert kort. Jag kan tänka mig att även mottagaren blev förtjust.

Kram

Iffa ...... sa...

Ett sånt underbart kort, älskar de ljusa temat, underbart!!!
Har köpt den där kantstansen, måste verkligen se till att pröva den snart för den är så snygg.
Kram Iffa

Karin sa...

Hej Louise!
Underbart kort, förstår att dom blev glada för det!
Ha en skön sommar!
Kram Karin

Susanne sa...

Men oj så ljuvligt vackert kortet blev... Tack för senast, en jättetrevlig dag med scrap,mat och gott fika. Jag har hunnit med att åka på en släng matförgifting, inget skoj alls, men nu är jag på benen igen :)
Ska ta tag i bröllopskortet denna veckan så får vi se hur det blir med dina härliga dies samt motiv som jag stämplade av.... Önskar dig en härlig vecka!!! Kramizar Susanne

Katja/MezzaNotte sa...

Vita kort är alltid underbara! Ledigt från bloggen behövs..njut--- har själv tagit lite ledigt från den... är ute lite då och då just nu.

Ha det fortsatt gott- och nu hoppas vi på lite värme.

Kram Katja