måndag 29 oktober 2012

Västerviks träffen

 
 Vilket helt underbar helg vi har haft jag och dottern i helgen i Västervik.
Vi åkte upp redan på fredagen och då besökt vi både Hobbyhärvan och Hannas pysselstuga.
Vi träffade även våra vänner som vi känner sen länge där uppe. Alltid lika roligt att träffa er igen.
Ni är guld värda och ni vet vilka ni är.
På kvällen hade jag och dottern en mysig stund på hotell rummet.
Tack även till Stadshotellet / Best Westen som alltid har lika trevlig och go personal och som ser till att vi trivs på bästa sätt.
 
På lördagen drog sen själva träffen igång kl 09.30.
Många kända ansikte tyder ju på att träffen är bra och folk vill återkomma.
På lördagen anordnades det hela fem tävlingar och en hel del olika demos.
Denna gång hade jag turen att bli fram röstad som etta i Fars dags  korts tävlingen.
Men det var bara 3 som hade lämnat in. Men jag är ändå väldigt stolt över mitt första pris.
När träffen var slut på lördags kvällen vid kl 20.00 så gick vårt lilla gänga som vi brukar till barnen och åt och hade mycket trevlig.
Tack till Pia, Susanne, Annica och Emilia för att vi tillsammasn hade en så trevlig stund i baren.
Ser fram emot nästa gång redan i barnen hi hi hi.
 
Söndagen fortsatte sen träffen och det var två tävlingar och en del demos även denna dag.
Den ena tvälingen var att man skulle göra en jul dekoration av något slag.
Här knep jag första platsen igen och det var många som hade lämnat in till dena utmaning.
Var mycket glad och stolt med mina två första platser.
 
Sist men inte minst ett jätte stort Tack till Mia med Dt och personal som gjorde denna träff så himla lyckad.
Till er som inte varit på Västerviks träffen.
Åk nästa gång för den är verkligen trevlig.
 Vad jag gjorde på träffen kommer ni få se lite senare.
 
Nu över till mitt kort som jag har gjort.
Skulle egentligen göra en helt annan vikning men det blev total fel så då gjorde jag så här i stället och det blev bra det med.
Stansen är från Martha Stewart.
Stänplen från Magnolia.
Papper rosa cardstock i olika färger.
 
 
Närbild på stämpel som jag målat med mcp.
Har lagt på lite glitter på kronan.
Dekorationer är rosor, fjädrat och bling.
Det vita hjärtanet har jag målat med vit akryl färg.
Tänkte att den som köper kortet kunde skriva dit bebisens namn på det.
Kankse ett datum med om man vill.
 
 
Nu får ni ha en jätte bra dag allihop och var rädda om er.
Vill tacka er alla för att ni besökter min blogg och skriver kommentarer.
Är så glad för både långa och korta inlägg.
 
Många många Kramar till er alla.
Louise

8 kommentarer:

Susy sa...

Vilket härligt kort Louise och vilken härlig helg ni har haft!

KRAM SUSY

Nettan sa...

Men himmel hur söt får man va? Vilken underbar stämpel och så rosa, inte konstigt att man går igång, ljuvligt!

scrapparewa sa...

Vilekn härlig helg du verkar haft!!! Man blir ju allt lite avis....
Ditt kort är ju så sött och rosa som sockervadd!! Jisses vad fint färglagt! GILLAR MASSOR!
Kram!!

Katja/MezzaNotte sa...

Grattis till dina vinster! Detta är verkligen ett fint kort så sött! Kikat på alla dina fina alster och jisses så mycket fint du skapat. Vilket härligt pysselstånd du haft med.. Imponerande! Kram Katja

Majsan sa...

Hejsan vännen,
åhh det låter som ni har haft supertrevlig scrapträff och sort GRATTIS till vinsterna :)

Men såå underbart sött baby kort, alldeles underbart fin :)
Spännande att få se vad du mera gjort på träffen :)

HA DET SÅÅ GOTT!!

KRAMAR MAJSAN ( vi syns ju hos pantrarna ;)

Pillan sa...

Kul att Västerviksträffen var lyckad!! Sött kort du har gjort :-)

Eva sa...

Så himla sött och rosa blir ju nästan aldrig fel:)
Ha det gott!
ses den 10 november
kram

Cath. sa...

Härligt med träff! Grattis till vinsten! Det här kortet var ju helt bedårande sött!
Kram!