torsdag 24 oktober 2013

Nytt kort och DT uppdrag.

 
Denna gången visar jag ett dop kort till en kille.
I botten är det vanligt blå färgat cardstock.
Pappret med drakarna på kommer i från Magnolia lika så staket diesen.
Stämplen har jag köpt på Hobbyhärvan men kommer inte håg vilket märke det var på den.
Har färglagt med pro markers och mcp.
 
 
Kortet syns från sidan, stående.
 

Insidan på kortet. Ganska enkelt men det finns ändå något sär inne som visa värme.

 
Kort på hela insidan.
Ja det ar allt i kort väg i dag.
 
 
Nu har jag två små hemligheter som jag kan göra offentliga.
Jag har blivit Gäst DT hos Moas Pyssel.
En liten och mysig scrapbooking butik.
Snabb leverans och mycket trevlig bemötande. 
Kan varmt rekommenderas.
 
 
Jag har även blivit DT för Scraplagret.
Ett spännande projekt som jag ser fram emot.
Har ni inte besökt Scraplagret innan gör det nu.
 
 
I morgon är det då äntligen dags att bege sig till Västervik
 för att sen vara med på Hobbyhärvans scrapträff.
Ska bli så roligt at få träffa alla igen och ha en underbar helg tillsammans.
Ni som inte varit på denna träff kom med till våren ni kommer inte ångra er.
 
Ha nu en jätte trevlig helg allihop.
 
Många Kramar till er alla.
 
Louise
 

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hej tjejen! Underbart fint kort!
Härlig färgläggning och så söt liten drake som tittar fram där.

Det ska bli jättespännande att se vad du skapar för Moa Pyssel senare. :)
kram Lotta

Ulla sa...

Ett underbart kort och så söt lite kille, fint dekorerat.
Kram Ulla

Susy sa...

Underbart sött litet kort!
Grattis till DT uppdraget!!!

Imorgon ses vi!!!!

K R A M SUSY