tisdag 26 november 2013

Ett DT jobb som jag gjorde när jag var hos Scraplagret

 
Dessa tags gjorde jag som DT jobb åt Scraplagret för ett tag sen.
Men tänkte att jag nu även visar dom här.
Jag har helt enkelt tagit ett klippark och gjort dom här tagsen av.
Just detta klipp ark kommer i från Pion design. 

 
Här ser ni fram och baksida på en av tagsen.
På framsidan har jag lagt på lite utee.
 


På denna bilden är det lite mindre tags.
Har chalkat dom med lite bruna nyanser runt om.
 

 
Som band hittade jag ett litet snöre som jag tyckte passade väldigt bra.
 

Å här har vi dom allra minsta.
Dom här tagsen kan man använda både på paket,
sätta i julblomman eller varför inte som bords placerings kort.


Ha det gott där ute och var rädda om er.
 
Många Kramar Louise
 
 

1 kommentar:

Ulla sa...

Jättefina tags och älskar de gamla vintagebilderna.
Kram Ulla