söndag 9 februari 2014

Bröllopskort


Undrar vad veckorna tar vägen egentligen.
I dag är det söndag och min blogg dag hos Moa Pyssel.
Eftersom det snart är alla hjärtans dag så tänkte jag visa ett bröllopskort.
Stämplen kommer från Magnolia.
Motivet är färglagt med copic.
Vita cardstock.
Embossade ett papper med massa med små hjärtan
satte det på det vita cardstocket i stället för ett mönster papper.
Runt om halva kortet satte jag en spets och även en pärlband med en liten blommoa.
 
 
Denna dekoration består av en fjäril, ett par vingar och pärlor.
Vingarna är bara så läckra och kan användas till mycket.
vingarna har jag lagt lite glitter.

 
Även denna vecka måste jag visa den helt underbara spetsen.
Dekorationen består av en röd ros och några vita mindre rosor.
Hängde en mycket vacker charm i rosen. Charmen är en lite väska.
Röd pärla som fick sitta på spetsens blommor.
 
 
Dekorationen på andra sidan av kortet.
Samma här med röd ros, vita små rosor, spetes och genom skinliga blommor.
 
 
Insidan på kortet är denna gång väldigt enkel.
På vänstersida har jag embossat med hjärtan.
Har använt mig av en embossing folder finns i många olika utförande.
En vintages bild från Pion design.
Höger sida en speilbinders som man kan skriva sin hälsning på.
 
Ha det bäst och var rädda om er.
 
Kram Louise

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilket underbart fint kort
kram

Susy sa...

Ljuvligt vackert kort, vännen!

KRAM SUSY