söndag 19 april 2015

Dop kort

 
I dag bloggar jag hos Moa pyssel.
Ganska enkelt kort men med helt underbara papper från Maja design.
Maja design släppte en helt ny serie bara för ett tag sen och vem kan motstå dessa.
Ibland vill man inte förstöra vackra papper med för mycket dekorationer.

 
En av dom små dekorationerna.
Rosor och rosknoppar.
Understa har jag satt två blad som kommer i från en spellbinder.
 
 
Kan man annat är tycka denna bild är vacker.
Jag tycker den är så vacker och ger ett sånt fridfullt intryck.

Insidan av kortet är enkel den med.
Fortsätter med samma papper från Maja design.
På vänster sidan kan man fylla i längd och vikt mm om man så önskar.
 
Ni har väl inte missat alla nyheter som Moa pyssel fått in.
Finns så mycket mer i hennes butik.
Så har ni nära tveka inte att åka förbi denna butik.
Ni kommer inte ångra er det kan jag lova er.
 
Ha nu en bra dag.
 
Kram Louise
 


5 kommentarer:

Rebecca sa...

Vilket super fint kort. Älskar alla gulliga dekorationer.

Marita Johansson sa...

Ett alldeles ljuvligt kort

MiasAtelje sa...

Vilket ljuvligt kort!

Paula sa...

Du är väldigt bra på att måla och få ihop dina kort på ett snyggt sätt! Denna babisbild var ljuvlig och väldigt fina färger. Jag har fått mycket inspiration av dig :)
Ha en bra dag :)
Kramar Paula

Ulla sa...

Så underbart, sött kort.
Kram Ulla