måndag 23 november 2020

Julkort med Magnolias tomte


Då kommer ännu ett julkort. 
Var länge sen jag producerade så mycket kort som jag gör just nu.
Tycker om denna stämpel som är en gamal Magnolia tomte. 

Insidan av kortet. Vänster  sida finns det möjlighet att lägga pengar i det gröna facket.Eller kanske något annat kul. Höger sida där man skriver sin egen julhälsning.

Julstjärnan som är ihop satt till en lite större maffigare stjärna. I mitten en rödros. 


 Pennorna som vi har använt är copic pennor. Tomten har min dotter färglagt.    Hon är super duktigpå att måla, om man nu får säga så om sitt eget barn.           Hon har verkligen öga för att få till det där lilla extra när hon målar. 

Nu önskar jag alla en riktigt bra dag.
Var rädda om er där ute i dessa tider.

MVH
Louise

3 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Jättefint och mysigt kort :)
Ha det gott // Lisa

Ulla sa...

Så himla fint kort !
Du färglägger så snyggt, något som jag tycker är svårt men man får väl träna på det.
Kram Ulla

Gurugram Girl sa...

Thanks for sharing this post. After a long time, such a post has been seen, it is a very interesting subject, people like it. When someone shares this kind of article, the mind is happy The
Gurugram Girls Hostel
beautifull nightlife Gurugram
vip Girls In Manesar
time pass Girls Bhiwadi
Housewife In Gurugram
slim Girls Gurugram
Gurugram Girls Number
models In Gurgaon
Gurgaon Girls Real Photos