Visar inlägg med etikett 18 års kort.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett 18 års kort.. Visa alla inlägg

måndag 28 mars 2011

18 års kort beställt.

Ännu ett beställning kort är gjort. Det är till en tjej som fyller 18 år.

Pappret är från Maja design och så har jag ett mörk brunt cardstock i botten.

Den fina stämpeln har jag fått låna av min vän Susanne.

Även siffrorna har jag fått stansa ut a Anneli.


Kortets insida på framsidan.

Stor maffig Grattis stämpeln samt en liten lapp att skriva sina egna grattis hälsning.

På kortets baksida har jag gjort ett sedelfack eftersom detta var beställt.


Här är en närbild på siffrorna

Har chalkat kanterna samt lagt lite brunt på dom.

Sist men inte minst la jag på crackel paint.

Bli r så läckert när det spricker.

Spetsen kommer från Panduro.

Ha nu en underbar dag och var rädd om er.

Massor med Kramar

Louise