Pappret är från Maja design och så har jag ett mörk brunt cardstock i botten.
Den fina stämpeln har jag fått låna av min vän Susanne.
Även siffrorna har jag fått stansa ut a Anneli.
Stor maffig Grattis stämpeln samt en liten lapp att skriva sina egna grattis hälsning.
På kortets baksida har jag gjort ett sedelfack eftersom detta var beställt.
Har chalkat kanterna samt lagt lite brunt på dom.
Sist men inte minst la jag på crackel paint.
Bli r så läckert när det spricker.
Spetsen kommer från Panduro.
Massor med Kramar
Louise



