Tillsaken hör att detta skulle hon redan haft på sin överrasknings fest.
Det var tänk att alla skulle få skriva var sin hälsning till henne på varje blad.
Å som vi alla vet så flyttar man och byter telefonnummer hur många gånger som helst ibland.
Tyvärr var jag sjuk så jag kunde inte gå på denna fest som ja sett fram emot så mycket.
Nu får hon göra så att hon få be alla skriva i efteråt i stället.
Nu får hon göra så att hon få be alla skriva i efteråt i stället.
Stämpeln med kvinnan i badkaret har jag fått låna av min underbara vän Susanne.
Dom jätte läckra siffrorna har min underbara vän Anneli stansat ut åt mig.
Dessa har jag sen lagt på genomskinlig crackel paint på.
Sen satt bling i varje hål.
På varje sida sen i boken finns det en framsida där man skrivet sin personliga hälsning till henne.
Å på baksidan finns det då en adress bok till den personen.
Sist men inte mins vill jag tacka er alla som är här inne och besöker min blogg.
Många Kramar Louise
Ha en underbar dag.


