Visar inlägg med etikett Förlovningskort. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Förlovningskort. Visa alla inlägg

torsdag 17 mars 2011

Förlovningskort

För ett tag sen fick jag ett beställnings kort som skulle vara till en förlovning.
Å detta blev resultatet.
Papprena kommer från Pysselgumman, sagan om våren. Dessa papper är så otroligt vackra.
Har gjort öppningen på mitten. stansat ut med spelbinder och lagt över.
På ena sidan har jag klätt med blommor, blad och bling.
På den utstansade pappret tryckte jag det vackraste.

Insidan när man öppnar kortet så ser det ut på följande sätt. Gjorde det väldigt enkelt.

Men ville ju ändå att det skulle vara lite kärlek med. Så därför fick det vira hjärtanet hänga med.

Närbild på mitten in sidan i kortet.

Ja det vara llt från mig denna gång.

Nu ska jag gå och vila igen för hela vår familj har legat i influensan så vi är ganska möra hela bunten.

Ha det gott och var rädd om er alliop.

Massor med Kramar Louise