Visar inlägg med etikett Julkort i brunt.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Julkort i brunt.. Visa alla inlägg

torsdag 24 november 2011

En månad kvar till Julaftonen.

Tänk vad tiden går. Kan inte fatta vad hösten tagit vägen riktigt.
I dag är det precis en månad kvar till julaftonen och tomten kommer.
I dag är det också 11 år sen vi fick vårt första barn.
Tänk 11 år. Undrar vad dom tog vägen.
Hu vad fort det går.

I dag blir det ännu ett julkort som visas.
Älskar den här gamla stilen. Å med dessa underbara vintages bilder som nu finns.
I botten har jag ett mörkbrunt cardstock.
Sen har jag använt mig av Maja Designs papper som kom ut nu för ett tag sen.
Kanterna har jag rivit och chalkat tycker det blir så snyggt.


På stämpeln har jag lagt på utee. Ger en häftig effekt.

Den underbara bilden som jag har använt.
Skönt att det finns så här vackra motiv så man slipper färglägga jämt.
Är roligt att kunna vaiera sig lite när man skapa.


Så här blev kortets insida.
Pappret är stansat med Martha stewarts stans på ena sidan och i hörnen.
Sen gjorde jag två tags en lite större och en lite mindre.

Ett stort tack för att ni tittade in och ett jätte tack för alla gulliga kommentarer ni lämnar här.
Jag blir så glad av att läsa allt fint ni skriver.

Ha det nu så jätte bra och var rädda om er.
Många Kramar
Louise