Tänkte att jag då visar min andra korg som jag gjort.
Perfekt att ta med om man blir bort bjuden i påsk.
Sen kan man lägga i både godis och andra små roliga saker.
Ett tips är också att ta lite cellufan runt så det blir extra festligt.
På bilden över ser ni hur jag har gjort på handtaget. Spetsen har finns bla på calmare scrap och hobby. I mitten av spetsen kan man drar ett band och jag valde ett organza band i grönt.
På korgens en sida så dekorerade jag med lite blommor.Rosorna var vita i grunden men jag chalkade dom lite med brunt.
Den andra sida av korgen där dessa blommor finns. Har satt blommorna på var sin höger resp vänstersida på korgens ena långsida.
Till sist en bild på korgen helt tom. Korgen är ganska enkel att göra bara man kommer på det. Men viss har det varit många prov innan. Dekorera gör man helt efter egenfantasi och önske mål.
Jag önska alla en underbar dag och hoppas ni får lika fint väder som vi verka få det.
Tack för alla gulliga kommentarer ni lämnar efter er.
Massor med Kramar Louise




