Har hittat en roligt tävling hos Lilla Pyssel Inger och Altheas Mix
Dom har en tävling tillsammans och där ville jag vara med så klart.
Tävlingen går ut på att göra ett Påsk kort.
Dom har en tävling tillsammans och där ville jag vara med så klart.
Tävlingen går ut på att göra ett Påsk kort.
Kan säga att det var tur att inte katterna var där när jag gjorde detta kort för då hade jag inte haft en fjäder kvar.
Stämpeln kommer från Sarha Key.
Stämpeln kommer från Sarha Key.
Var så länge sen jag använde henne stämplar så nu var det dag att göra det.
Dekorerade den med en pärla i mitten.
Ja det var allt för denna gång.
Jag önskar er alla en riktigt trevlig helg.
Massor med Kramar
Louise


