Visar inlägg med etikett Påsk Kort. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Påsk Kort. Visa alla inlägg

fredag 25 februari 2011

Påsk kort

I dag blir det ett påsk kort som jag visar er.
Har hittat en roligt tävling hos Lilla Pyssel Inger och Altheas Mix
Dom har en tävling tillsammans och där ville jag vara med så klart.
Tävlingen går ut på att göra ett Påsk kort.
Ville göra ett lite annorlunda påsk kort och tyckte det var roligt med alla fjädrar,
Kan säga att det var tur att inte katterna var där när jag gjorde detta kort för då hade jag inte haft en fjäder kvar.
Stämpeln kommer från Sarha Key.
Var så länge sen jag använde henne stämplar så nu var det dag att göra det.

En när bild på den häftiga knappen jag hittade i Malmö.
Dekorerade den med en pärla i mitten.
Ja det var allt för denna gång.
Jag önskar er alla en riktigt trevlig helg.
Massor med Kramar
Louise