Detta är ett beställnings kort som jag gjort till en nyfödd liten kille.
Hoppas dom som får det blir glada.
Två studenkort med skogstokig stämpel.
Dessa roror är helt underbara att använda till kort.
På roserna har jag lagt lite glitter så dom blir mer liv i.
Tyvärr syns inte det så bra på bilderna.