Visar inlägg med etikett Student och Bebis kort.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Student och Bebis kort.. Visa alla inlägg

tisdag 24 mars 2009

Studentkort och ett bebis kort

Detta är ett beställnings kort som jag gjort till en nyfödd liten kille.
Hoppas dom som får det blir glada.

Två studenkort med skogstokig stämpel.
Dessa roror är helt underbara att använda till kort.
På roserna har jag lagt lite glitter så dom blir mer liv i.
Tyvärr syns inte det så bra på bilderna.


Student kille i gönt. Stämplar i från skogstokiga.
Text stämplen köpte jag på mässan i Göteborg.


Studen kille i blått. Stämpel från skogstokiga. Papper från Maja design.