Visar inlägg med etikett bröllps kort. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett bröllps kort. Visa alla inlägg

onsdag 27 maj 2015

Bröllops kort

Något som är extra roligt att göra är bröllops kort.
I detta kortet har jag valt att använd vitt som grundfärg.
Men jag ville även ha lite färg med.


Använt mig av denna jätte fina dies som kommer i från
Dom små bokstäverna i silver är vanliga klister bokstäver.
Runt om har jag satt små vita hjärtan i vitt.
 

 
Dekoration i ena hörnet.
Dom vackra löv disen kommer i från prima.
Sen är det rosor i lite olika storlekar.
 
 
3-d fjäril och en bling med hjärtan.

 
När bild på bokstäverna och dom fina silver ringarna.


Så här ser kortet ut när det är helt öppet.
Texten på vänster sida är Det vackraste.
Stämpel texten med bröllop kommer i från Magnolia.
 
Önskar er alla en mycket bra dag.
 
Kram Louise


söndag 16 november 2014

Bröllops kort så här i höstmökret.


Ett kort som är gjort av dom underbara papprena från pion design.
Deras papper så vackra och man kan göra väldigt mycket av dom.
Detta kort är större än ett vanligt kort i storlek .

 Denna dies är bara så vackert.
Är väldigt glad att den finns i mina ägor ;o)
Har dekorerat med rosor i olika storlekar.
Pärlhjärtan.
 
 
Dekoration i hörnet på kortet.
I mitten valde jag att sätta en större blommor så det skulle bli lite maffigt.
 
 
Kortets insida.
Har fortsatt jobba med pion designs vackra papper.
På dörrarna har jag satt en ganska bred spets.
Två små duvor som flyger mot varandra.
Bröllops stämplen kommer från Magnolia.
 
I varje blomma har jag satt en liten blingsten för att göra lite finare.
 
 
En lite närmare titt på en av kortets dörrar.
Alltid lika kul med bröllops kort.
Man vet att dom som ska ha det har en enormt stor dag framför sig.
 
Många Kramar Louise