tisdag 28 april 2009

Ett nytt kort med ny vikning

I kväll testade jag att göra en ny vikning på kortet som jag lärt mig under helgen.
Tycker det är jätte roligt med nya saker.
Så då måste man ju prova och se hur det blir.
Grunden till kortet är gjort av två cardstock som jag satt ihop.
Det andra pappret kommer från Maja design och är helt underbart vackert.
Just nu är jag inne på dom här fina rosorna jag bara älskar dom.
På andra sidan har jag stämplat direkt på pappret med en enkel men snygg grattis stämpel.

4 kommentarer:

Madeleine sa...

Ja, jag vet, har oxå fallit för rosorna, de är ju så himla fina. Vilken snygg detalj med de vita bladen. Jättefint kort, du har gjort det igen!

Kram Madde

Petra Maria sa...

Jättesnyggt. Romantisk design.

Madeleine sa...

Tack för alla snälla ord i min blogg!
Hoppas din helg varit bra, har du några nya alster på gång???

Kramar Madde

Anneli sa...

Så underbart kort.. riktigt romantiskt,, gillar alla detaljer på kortet så snygt

Kram Anneli