måndag 27 april 2009

Nu kommer det en pressentation av vad jag gjorde i Rottne.

Här kommer nu tre alster som jag gjorde i helgen på Rottne träffen.
Har haft en helt underbar helg.
Detta kort blev rätt häftigt Man kan öppna det på två sätt.
Dels genom dom två flikarna på framsidan och dels som vanligt.
Tycker att gångjärnen höjer mycket kortet.
Får se om jag ska sätta någon mer dekoration i hörnet
på det prickiga pappret eller om det får vara så.
Ett roligt sjörövare kort som jag blev väldigt nöjd med.
Ska väl vara någon text med men det kommer sättas dit senare.
Måste fundera lite till så allt blir perfekt.

Här kommer min andra Lo som jag gjort någonsin.
Även denna gången är det barnen som får hjälpa till att höja det lite.
Är verkligen kul att gör LO.
Det var en skiss utmaning tävling och då blev detta resultatet.





1 kommentar:

Madeleine sa...

Jättefina saker du gjort! Du vet vad jag tycker.

Kramar Madde