tisdag 30 mars 2010

Mera påsk.....

Jag har haft en enorm skraplust nu ett par dagar.
Allt sen jag blev frisk från magsjukan och inte orkade göra så mycket annat.
Ja tänk att även det kan vara något positivt i allafall :o)
Är så roligt att jag fått tillbaka min skraplust för det har varit lite si och smed den ett tag.
Detta kort har jag då gjort som ett stafli kort,
ett väldigt enkelt kort bara man kommer på hur man ska göra det.
Maskat tre stämplar från Magnolia och färglagt med promarkes och mcp tekniken.
Äggen och Tilda har även fått lite guld färg på sig.
Ser man kortet från sidan så ser det ut på detta viset.
Roligt med ett kort man kan ha stående framme hela tiden och det står själv.
Dom stora pärlorna är brads och så läckra.


Ja det var allt för denna gång.

Tack för att just du tittat in och tack till er soms kriver en liten kommentar sånt blir jag extra glad för ;o)

KRAM till er alla.

Louise

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Vilket otroligt fint påskkort du gjort. Ddet under är också superfint.
Önskar dig en trevlig påsk!
Kram//Y

Eva J sa...

Hejsan!
Underbart kort,så snyggt och vikningen är ju så himla rolig att göra. Skönt att du är piggare och att skaparlusen har kommit tillbaka. Här hemma längtar vi bara till våran träff.
Önskar dig och familjen en härlig påsk.
Många kramar Eva