fredag 4 juni 2010

Beställnings kort Nyfödda

Hej på er igen.
Äntlingen är sommaren här och vi har ett underbart väder här på Öland och så hoppas vi det förblir även i fortsättningen.
För ett tag sen fick jag beställningar på kort till nyfödda tjejer. Så då blev det dessa tre som blev resultatet.
På Översta bilden Har jag använt Maja Design pappert som kom förra våren.
Stämpel från Magnolia och Fjärlistans från Martaha Stewarts.
Bara älskar den standsen
så användbar och så lätt att stämpla med.

Har gjort det enkelt för mig att andvända samma stämpel
Här är också ett papper från Maja Design. Hon har så fina papper och sen hon började med bak och framsida så är det hur svårt som helst att välja vilken ska jag använda.
även denna stans som jag stansat kanterna med är från Marta Stewarts.

Sist men inte minst detta ganska enkla kort. Denna stämpel är från Skogstokiga.
Även detta mönster papper från Majas.

Nu önskar jag er alla en riktigt trevlig helg och jag hoppas vi alla får fint väder i helgen.
Kram till er alla som är inne och tassar runt och tack för alla kommentarer.
Louise

2 kommentarer:

Gurkiss sa...

Jätte fina och härliga kort.

Kram Gurkiss


http://gurkiss.com/scrapbooking

Anneli sa...

Tack för kommentaren i min blogg blev så GLAD. Du får testa gjuta betong kanonkul. Mne inte viset jag hade jag hade haft så många besökare så kul...
Vilka snygga kort du har gjort blev så förljust i det översta så snyggt med rosorna på bandet,

Ha en underbar vecka kram anneli