torsdag 10 juni 2010

När inte vädret är så bra passar man på att scrapp

lite nya saker och även beställning. Vädret här i dag är blåsigt och kallt.
Man under verkligen när sommaren kommer och om det kommer någon i år.
Här kommer i alla fall tre nya kort som jag hunnit gjort.
Detta kort är gjort av Maja design papper sen förra året men dom är lika fina ändå.
Stämpeln kommer från Magnolia och jag bara älskar den. Är så söt.
Fjärilen är utstansad av Marta Stewarts punch också en sak som jag inte klara mig utan just nu.
blom raden som går runt hela kortet har jag satt små pärlor med jämna mellan rum men det är lite svårt att se.
Även här har vi Maja Design men med årets kollection. Magnolia stämpeln och fjäril stansen.

Å så här blev beställnings kortet till Sandra som fyllde 6 år. Har länge haft det pappret med bakelserna mm på meninte vetat vad jag skulle göra av det.
Men nu visste jag precis vad det skulle vara på och det blev så himla rätt.


Det var allt för denna gång.
Nu håller jag tummarna för att vädret ska bli bättre.
Ha det gott och tack för alla kommentarer ni skriver blir så glad för allt.
Kram Louise











5 kommentarer:

Maria Thim Kokki sa...

Tack för fina ord i min blogg =)
Måte berömma dina alster också, super snygga kort du gjort =)
/ Maria Thim Kokki

Gunnies Pysselhörna sa...

Vilken fin stämpel med den lilla söta tjejen, kortet är jättefint många fina detaljer.
Ha det så bra!
/Gunnieeeeeeeeeee

Anneli sa...

Wow så mycket snygga kort du har skapat , det översta blev en favorit så snyggt med alla fjärliar . Har du köpt dig den underbara punchen. Den står på min önskelista.

Önskar dig en skön helg!
Kram Anneli

Unknown sa...

åååh så vackra, vackra kort du hunnit göra!!! Verkligen söta och underbara detaljer!

NuttesPyssel sa...

Hej! Vad fina kort du har gjort! Magnoliastämplar är så söta. =)