torsdag 18 augusti 2011

Har fått dena fina Kaos award

 I går blev jag jätte glad när posten kom för då kom denna fina Kaos award.
Den som hade skickat den Kaos är Ann-Charlotte 
En mycket duktig scrappare som jag är mycket imponerad av.
Är så glad att jag hittat till hennes blogg.
Blir så glad när man få något sådant här.
Då vet man att någon tycker om det men gör och uppskattar det.
Tack än en gång vännen!

Nu ska jag då dela ut tre stycken. Men som jag skrev när jag skulle dela ut dom andra tre,
Det är så många jag vill ge så denna gången får det bli fyra stycken.
Hoppas att jag får möjlighet att dela ut fler någon annan gång.
Utan någon som helst rangordning går följande awarde till

Blir så imponerad av det du gör.
Du har en fantastisk blogg med din alldeles egna stil.
Är så roligt att du redan hittat din egna stil och hela tiden gör det ena makalösa alster efter det andra.
beundrar din skapar förmåga jätte mycket och önskar att även jag skulle våga ta ut svängarna i det okända så som du gör.
Sist men inte minst så är det en helt underbar vän och
jag får alltid så mycket glädje och inspiration av dig när vi träffas.

Vad säger man WOW vilken blogg du har.
Vilka otroliga vikningar du visar och det är alltid lika välgjort och snyggt.
Vilken inspertion och glädje du sprider på din blogg.
Du har alltid ett vänligt ord över.
Man slutar aldrig förvånas över hur vacker du skapar.
Å dina sista alster  så läcka.
Är så glad för att jag hittat dig och jag hoppas verkligen
jag får chansen jag får möta dig irl någon gång.

En tjej som gått från klarhet till klarhet.
Att få följe hennes utveckling är enormt spännande.
Hon skapar så vackra alster.
Många gånger med små enkla medel gör hon helt otroligt vackra kort.
Hon ger tips och råd och och har alltid ett leedende över när man träffas.
Hon skapar i många olika stilar det är en konst att klara det.
Är jätte glad att jag fått lära känna dig.
Oj oj vilken blogg denna tjej har.
Hon är otroligt duktigt hon är inte rädd för att prova något nytt.
Varje gång man går in i hennes blogg förundras man hur hon bara kan skapa det
ena vackra alstret efter det andra.
I denna blogg får jag många tips och goda råd.
Är så roligt att se alla andra saker du skapar förutom kort.
Färger och form är inga problem för denna tjej.



Har ni inte besökt dessa underbara blogg tjejer så gör det.
Lovar att ni inte kommer att ångrar er.
Ni kommer hitta så mycket vackert.

Tjejer, glöm nu inte att mejla mig Era adresser
så kommer snart korten i Era brevlådor!
Ni som undrar vad en KAOS Award är:
KAOS awarden skapades av duktiga Yoli
KAOS är förkortning av
(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som man sänder till någon man uppskattar,
men i stället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga
scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, skall i sin tur skicka vidare egengjorda
KAOS-award till dem de uppskattar.
Awarden heter ju KAOS, oavsett vem som gjort dem.
Och på dessa skall ens egen stil, specialitet finnas med.
KAOS award inehåller:
Titel - KAOS
Skaparens eget namn
Storlek 10 x 15 cm
Sedan skall man ju givetvis fota/scanna awarden och
blogga om den också.
På så vis blir awarden ett digitalt minne, men också
något man fysisk kan spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
Kanske skriva en liten förklaring varför dessa fått awarden,
eller bara lämna länk till dem.
Nästa gång är det kanske du som blir nominerad
av någon eller av mig!



Önskar er alla en bra dag.
Var rädda om er så hörs vi snart igen.

Många Kramar
Louise


9 kommentarer:

Susy sa...

Louise!
Nu blev jag alldeles tårögd.
Du är bara för gullig!

Vilka ord om mig! Så rörd jag blir!

STORT KRAM TILL DIG!
SUSY

Susanne sa...

Hej vännen!
Du är ju ett stort hjärta för mig...det vet du ju redan :) Jag känner mig också rörd över de fina orden och för att du vill ge mig ett av dina vackra KAOS-awardkort. Är det du och jag på bilden :) TACK söta du och jag längtar tills helgen med Ingvild Bolme och dig då jag kan få rå om dig lite grann... Så skoj vi ska ha!!!

Massor av KRAMIZAR!!!

Louise sa...

Så läckert!
Vad glada de här tjejerna kommer vara, precis som jag är :) Min pryder inspirations hyllan i min hörna, längst fram :)

Lovar att blogga den snart!

Kram

Carina sa...

Grattis till tjejerna. Fina ord du skriver. Ha det bra

Pillan sa...

Åh tack snälla Louise för ditt fina KAOS-awardkort och att du ville ge just mig ett!! Vilka värmande fina ord du skrivit om/till mig. Jag blir så glad!! :-D
Kram, Pillan

Lilla Pyssel Inger sa...

ÅÅÅÅÅÅ JIPPI JIPPI JIPPI du är jo så himla snäll och god:) TUSEN HJÄRTLIG TACK UNDERBARA Louise vännen för denna fantastiska underbara KAOS Award:) Blir helt överlycklig och ser du min lilla glada dans jag gör för dig trallallala ha ha ha:)

Orden du skriver gör jo att man blir helt mållös, tappar hackan och tårögd du är jo så himla gullig och snäll:)
Å du vännen jag vill JÄTTEGÄRNA och HOPPAS JÄTTEMYCKET att vi kan få till att träffas det skulle vara så himla KUL:)

STORT GRATTIS till din underbara KAOS Award den är du verkligen värd vännen:)

Kul att du gillade mitt pyssel jag hade gjort till vårt nya uterum:) Det är så trevligt att testa på lite annat också i bland:)

Tack snälla allt är okej med familjen och mig:) Det blev riktigt tomt när lilla barnbarnet och dom andra åkte hem till Norge! Fast tiden vi fick tillsammans var helt fanatiskt och jag är så glad och tacksam för det och kan leva på detta ett bra tag nu:)

Hoppas allt är bra med dig och din familj också och att ni har haft en jättebra och jättetrevlig sommar:)

Önskar dig en toppen fredag och helg:)

Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger vännen:)

P.S TUSEN TACK nog en gång blev super glad för den super fina KAOS Awarden:)

Lene sa...

Hej vännen!
Stort grattis till din Kaos, den är du verkligen värd!
Ha en skön helg!
Kram lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej igen på dig Louise vännen:)
TUSEN TACK för underbara snälla ord om min trådrullar det värmer och gör mig super glad ska du veta:)
Tack för att du finns:)
KRAMIS KRAMIS från lilla Inger vännen:)
Väntar med STOOOOOOR spänning på den underbara KAOS awarden ska dyka upp i brevlådan jag ligger klar ha ha ha:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig bästa Louise vännen:)

Det är måndag och ny vecka så tassar in och vill önska dig en riktig trevlig måndag och vecka som kommer:)

Ha det bäst och var rädd om dig!!!

Massor med kramar från Lilla Inger vännen ♥:)