lördag 13 augusti 2011

Har fått en Kaos

 För ett tag sen fick jag denna otroligt vackra Kaos från Susy.
Hon gör så mycket fint i sin blogg.
Har ni inte besökt henne ännu gör det ni kommer inte att ångra er.
Hon gör helt makalösa saker som är så fina och väl gjorda.
Tack snälla du för att du ville denna fina kaos blev verkligen både glad och rörd.
Stort Kram till dig min vän.

Oj vad svårt att det var att bara dela ut tre.
Ni ska veta att ni är många där ute som jag skulle vilja ge en.
Men jag har valt ute 3 nu och det är följande.


 Den första går till en tjej som heter Ann-Charlotte
Hon gör dom mest fantastiska alsterna. Hennes saker är alltid välgjorda och genom tänka.
Här får man alltid bra tips och små nya idèr som man vill prova på en gång.
Jag är så glad att jag hittat din blogg. 
Jag vill varmt rekommendera dig som inte besökt hennes blogg att hoppa över dit
och bli inspirerad av henne och det hon skapar.
Vill också passa på att säga tack för alla dina fina ord i min blogg.



 Denna Kaos går till Louise ja inte jag själv då hi hi hi
WOW säger jag bara. Älskar din blogg och det du gör. När man går in till Louise så förundras man alltid hur vackra alster hon gör och hur hon hinner få ut så mycket fint.
Du färglägger så vackert och du har verkligen en stil som jag gillar.
Du gör så att varje alster får sin egna stil.
Är full av beundran av det du gör.
Vill tacka dig för alla goa ord du lämnar här inne på min blogg.




Denna Kaos går till en underbar person och en mycket god vän.
En allsidig tjej som skapar både kort och askar som är underbart vackra.
Desutom målar hon jätte fina talvor och andra fina saker.
Hon färglägger så fint och hon har alltid nya idér på G.
Hoppa över till hennes blogg och bara njut av alla vackra saker hon gör.
Å ett tips är Älskar ni katter så ska ni verkligen gå in till hennes blogg.
Tack snälla du för alla gulliga ord som du lämnar här inne det värmer.

Maila mig nu era adresser så jag vet vad jag ska skicka
dessa awarder.

Men vad är då en KAOS???
KAOS Awarden skapades av duktiga Yoli.

Vad KAOS innebär, det ser ni här:
KAOS
(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar, men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.

Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS -Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje.
Skaparens eget namn.
Storlek: 10 x 15 cm.
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man fysiskt kan spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.
Nästa gång är det kanske din tur att bli nominerad av någon eller mig.
Hoppas ni då hänger på och fortsätter sprida KAOS och extra mycket Skaparglädje!



Ha en underbar helg alla.
I morgon ska jag till Annelie en jätte goscrapvän å träffa andra scrapvänner var ett tag sen vi träffades så det koimmer bli så roligt att få träffas igen eftersommaren.
Massor med Kramar Louise

4 kommentarer:

Louise sa...

Åh, vad gulligt!
Vad glad jag blir :)

Jag tycker de här KAOS korten är otroliga :) Så vackra, jag älskar när du skapar vintage. :) Fantastiskt! Älskar det, kan knappt vänta tills det landar i min låda :)

Kram!

Susy sa...

Härligt att min KAOS kom fram till dig och att du blev glad!
TACK så mycket för de fina orden om mig, blir spå glad!
Vilka underbara KAOS du har gjort! Härligt!
Hoppas du får det toppen imorgon!
Ska du träffa min DT kollega Cropkakan? Krama henne från mig i så fall!!!!
( Jag vill också vara med..... hi hi)
KRAMIS SUSY

Unknown sa...

Jätte fina KAOS kort du har gjort,
och kortet du fick va med jätte fint.
Kram Elin

Pia Puma sa...

Gulliga dig. Tack så jättemycket och den var underbart fin.
Kram