söndag 31 maj 2015

Grattis kort

 
I dag är det min blogg dag hos Moa pyssel.
För ett tag sen fyllde Lotta år som har Moa pyssel och självklart skulle hon få ett fint kort.
Jag har använt mig av tre olika färger och det är Vitt, blått och rosa.
Är rätt kul att man kan göra vackra kort utan att använda mönster papper med ibland.
disen är en spellbinder som jag använt.
Fjärilarna runt om är en mindre stans som jag har.
 
 
Dekorationer består av rosor, små blåa bär samt Stamen/Pistiller - Blå -.
Valde att sätta en liten större ros i mitten och mindre runt om.
Till sist satte jag dit dom blå bären Finns i butik
 
 
Denna stämpel kommer i från Kenny K.
En cool tjej i sina bästa år precis som Lotta.

 
Så här ser kortet ut när jag börjar öppna det.
En text om vänskap fick pryda vänster sig och ett vackert mönster papper fick pryda höger sida.

 
Hela kortet öppet.
Än en gång ett stort grattis Lotta.

 
Ha nu en jätte fin dag allihop.
 
Kram Louise

Inga kommentarer: