måndag 8 juni 2015

Tvillingkort

 
Alltid lika kul med beställnings kort.
Detta kort var lite speciellt eftersom det skulle vara ett kort till två tvillingar.
Men efter att funderat lite så kom jag på hur jag skulle göra.
 
Papperna jag har använt kommer från Pion design.
 
 
Är det till två så måste man ju ha varsin skydds ängel.
En spets, pärlor och rosor blev kortets dekoration.

 
Insidan.
Varje flik har fått var sin liten kille.
Precis samma men med olika namn.
Stämpeln är från Magnolia.

 
Bild på hur varje flik ser ut.
Försökte måla så likt som möjligt och jag tror jag lyckades rätt bra.
 

Önskar er alla en mycket bra dag.
Vill även passa på att nu när det förhoppningsvis snart börjar bli lite mer värme och sommar så kommer jag inte blogga lika mycket.
Tiden räcker inte till.
 
Önskar någon beställa kort så hör ni bara av er så ska jag göra mitt bästa för att fixa det.
 
Sommar Kramar från Södra Öland
Louise

1 kommentar:

Margareta/Mormormargareta sa...

Superfint kort med många läckra detaljer och vackert papper!