Visar inlägg med etikett Västervik. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Västervik. Visa alla inlägg

tisdag 1 november 2011

Vilken underbar helg vi haft i Västervik i helgen.

I helgen har vi varit på Hobbyhärvans pyssel träff i Västervik.
Så trevlig och roligt det har varit.
Ett stort tack till Mia och Eva som var och hjälpte oss och såg till att alla hade det bra .
Jag hoppas verkligen att vi kan få komma åter uppleva detta till våren igen.

Vill även tacka alla som satt vid mitt bord i helgen.
För en enormt trevlig stämning och alla hjälp, tips och idéer och mycket mycket mer.

Till Susanne för att du ville dela rum med oss. Samt för att du är en så underbar människa.

Här nedan ska jag visa ett av dom korten jag gjorde i helgen.


Detta kortet blev ett stafli kort. Tycker så mycket om den vikningen.
Pappret är från Maja design gammal dags jul. Den vackraste serien tycker jag som hon har släppt.
Det köpte jag hos Hannas pysselstuga i fredags.


Lampan och den kvisten som slingrar sig runt lampan är dies från Magnolia.
Enormt vackra.
Har färgat in dom med disstres ink så dom skulle passa bra till pappret.
Tomten i sig är så otroligt vacker på detta pappret.



 Denna breda spetes belv jag helt försälkasd i. Den är så vacker och finns i ett par färger.
Kolla in denna sidan hos Hobbyhärvan så hittar ni den.
Helt ljuvlig. Å det bästa av allt den är väldigt använd bar även på kort.
Man behöver inte göra Lo för att använda den.
God jul stämplen hittar ni också hos Hobbyhärvan. Den kommer från Reprint.


Än en gång tack till Eva och Mia som gjorde denna helg så lyckad.

Kommer blogga dom andra korten med under den närmaste tiden.
Jag önskar er alla en riktigt skön dag och ta väl hand om er.

Många Kramar Louise