söndag 8 februari 2009

Dags för nya kort

Nu har jag gjort lite nya kort som det är dag att lägga upp här på bloggen.
Det är så kul speciellt nu när man börjar få upp ett lite lager och se alla korten tillsammans.
Man får så många idéer av alla kort hur man kan göra på nästa och nästa.
Något som ger otroligt mycket med, är att besöka andras bloggar då får man hur mycket inspiration som helst.
Detta kort har jag gjort med pappers bitar som blivit över.
Jag valde dessutom att inte skriva grattis utan det är din dag i dag.
Då blir kortet mer använd bart. Sen är nallen sååååååååå söt.


Ett gratulations kort i vackra färger.
Tycker om denna vikningen på korten. är lite annorlunda mot det vanliga.
Ni vet man behöver inte göra alla kort med samma vikning ;o)


Här nedan ett bröllops kort som jag dekorerat väldigt sparsamt för jag tycker inte det behövs mer. Texten och hjärtanen visar allt som behövs. Dessutom är detta papperet så otroligt vackert med rosorna.




På denna bild nedan har jag andvänt mig av den underbara stämplen från Sarha Key. Jag bara älskar hennes stämplar dom är verkligen vackra i alla lägen.
Tycker denna bilden säger mer än 1000 ord.





Inga kommentarer: