tisdag 3 februari 2009

Å i dag har det blivit fler nya kort det är så roligt.

En underbar stämpel från skogstokiga. Passar perfekt nu när det är alla hjärtans dag nästa helg. Texten tog jag ut via min cutelbugg men i en annan färg sen färgade jag bokstäverna i silver.

Det här blå vita hjärtat har jag lovat min dotter att lägga in. Det är hon som gjort det och det var väldigt fint när hon gjorde det av wellpapp. Det blåa wellpappert är det vågor på som mönster så det blir extra effekt fullt. Min dotter är 8 år och är precis som sin mamma tokig i scrapbooking. Hon hänger gärna med över allt när det är något sånt på G.





Här har vi ett kort till med den underbara lilla nallen. Hjärtanet bakom är egentligen vit med jag målade det med en pro market penna. Färg Ivory. Passade bättre med färgen på kortet.

Runt om hjärtandet har jag tagit glitter lim för att göra det extra gulligt. Syns inte så väl på bilden dock. Stämpeln kommer från Penny Black.










Inga kommentarer: