tisdag 17 mars 2009

Här kommer två nya kort.

Har även fått en beställning på ett konfirmations kort.
Dessa stämplar har jag fått uppstämplat av en vän och det är jag hemst tacksam för.
Nu hoppas vi bara att hon som ska ha det kommer att gillar det.
Själv är jag även nöjd med detta kort.
Det är så himla kul att göra sånna här kort. Även om det tar tid så är det verkligen värt allt besvär när man ser hur mycket folk uppskattar det man gör.



Här har jag gjort ett studentkort som jag fått en beställning på.
Tyvärr är inte bilden den bästa men det syns ju något i alla fall ;o)
Älskar dessa rosor att dekorera med. Dom är bara så fina.
Önskar jag köpt fler när jag var på mässan. Men det finns som tur är på nätet att beställa.
Tack för att ni tittade för bi här på min blogg.
Kram.



3 kommentarer:

Anneli sa...

Åh så fina kort du har gjort! Härliga färger och snygga papper. Fint komponerade!!Helt underbara :D

Caroline sa...

Vilket fint konfirmationskort, verkligen vackert. Studentkortet var också fint! /Caroline

Madeleine sa...

Gillar studentkortet, det riktigt glittrar om det.

Jag håller med dig, det som är en stor del av det roliga är hur glada folk blir som får korten. De ser ju att man lagt ner mycket tid och eftertanke på att göra kortet till dem. Det är ju trots allt tanken som räknas... : )

Kram Madde