söndag 22 mars 2009

Nu har jag gjort mitt första påsk kort

Hittade så fina papper i går när jag var på Scrappa mè mighttp://www.scrappamemej.se/
I eftermiddag har jag nu suttit och gjort detta kort som min mamma ska få.
Så kan hon skicka det vidare till vem hon vill.
Vill ni ha samma fina papper som jag titta då in på scrappa mè mig så hittar ni dom där.
Tack så jätte mycket för alla gulliga och snälla kommentarer.
När är verkligen så jätt egulliga som är här inne och titta runt.
Kram till er alla. Louise

3 kommentarer:

Madeleine sa...

Vad färgglatt och fint! Ska oxå göra lite kort nu hade jag tänkt men jag kommer inte riktigt till skott...

Ha det bra!
Kram Madde

Caroline sa...

Vilket härligt påskkort jättefint!! Jag har en liten utmaning till dig i min blogg om du har lust! /Caroline

Anneli sa...

Wow så häligt påskkort, så GLAD man blir när man tittar på det,,, super snyggt

Kram Anneli