tisdag 10 mars 2009

Å vilken underbar mässa jag har varit på.

Vilken underbar mässa jag varit på i helgen.
Detta var min första mässa så det blev en hel del handlat.
Lägger ut bilder på en del av allt det jag handlat.
Det man längtar efter nu är att få ordning på allt och sen bara sätta i gång.
Träffade också andra härliga tjejer från Kalmar.
Caroline, Gunnie, Madde och Annelie.
Det var verkligen roligt att träffa Anneli eftersom vi bara haft mail kontakt men hon är lika go i verkligenheten som via mail.
Även Caroline träffade jag för första gången en jätte gullig och trevlig tjej.
Sen får vi inte glömma både Gunnie och Madde är så trevliga.
Verkligen toppen tjejer allihop.
Jag vill tacka er allaihop för att ni höjde mässan lite extra.
Stämplar i olika utseende
Bling bling men så användbara.

Brads, band dekorationer med mycket mer.


Blommor i olika former och färger. Stora och små mm








2 kommentarer:

Madeleine sa...

Gud vad mycket fina saker du hittade!

Kram Madde

Anneli sa...

Säger som Madde så mycket fint du hittade. Ja man kunde ha handlat hur mycket som helst. Det finns så mycket man vill ska flytta hem till en :-)))