tisdag 19 maj 2009

Jag har blivit utmanad av Bella Mio

Jag har blivit utmanad av Bella Mio !
Det går ut på att jag ska berätta vad jag har för 3 saker i mitt:
Kylskåp: mjölk, ägg, skinka.
Frysen: Glass, pommes, frysta bär.
Skafferi: Oboy,Bröd, baksaker
Handväska: Säll jag anänvder en sån. Men när det händer finns det alltid Panodil, Novalucol och plånbok.
Sminkväska: Kanebos produkter både smink och rengöring.
Badrumshylla: Borste, Kam och hårspännde /snoddar.
Förråd: ja där finns det mycket.
Hjärna : Mina barn och min man. Scrapbookingen så klart.
Jackficka: Nycklar, pappersnäsdukar såkah kan ta blodsockret på dottern. Skräp.
Kryddskåp: Salt, peppar och vitpeppar.
Barskåp: Dricker inte.

Nu skickar jag det vidare till

Anneli
Madde
Yvonne

Lycka till tjejer.

Kram Kram

2 kommentarer:

BellaMio sa...

Diktig flicka!!

Madeleine sa...

Ha ha...
Ska klura lite på detta, återkommer ikväll : )

Kramar Madde