fredag 8 maj 2009

Som ni ser har det varit pyssel i dag med :o)

Roligt kort med gångjärn.
Har sen stansat ut två olika storlekar i spelbindersen (eller hur det nu stavas).
Detta kort går att öppna på två sätt.
Du ser det på dom två bilderna under.
Här öppnar du flikarna på framsidan och får då upp denna sida och stämpeln.
Denna stämpel tycker jag är kanon för den innehåller så mycker inte bara födelsedag.


Här ser ni insidan av kortet.
Då är det tänkt att man ska kunna skriva på höger sidan som vanligt.


När jag gjorde detta kort utgick lite från en skiss. Tycker det är jätte kul att hålla på med skisser. Man får väldigt mycket insperiation av det.
Kom plötsligt på att jag älskar att göra kort i rosa.
Tyvärr är det nog ingen man som vill ha ett rosa kort ;o)


Detta kort har jag gjort med en del material från Hobby och hantverk.
Jag skickade efter där i från och fick då lite små saker med som jag blev jätte glad för.
Ett halv cardstock, tagsen, två blommor.
Sen la jag till lite av eget material och fick detta kort.


En gammal idè med nya detaljer. Lite roligt när det blev vågig kant.

Detta kort är gjort av spill papper, men som ni ser lyckas man få ihop ett bra kort ändå :o)
På detta kort har jag också provat min spelbinders för första gången.
Så jätte fint det är med en sån.


En riktigt trevlig helg ösnkar jag er.

Kram Louise

Inga kommentarer: