torsdag 28 maj 2009

Nu kan jag avslöja vilka som fick Kaos awarderna

Kaos Award nr 1 gick till Anneli.
Kaos Award nr 2 gick till Bella Mio
Kaos Award nr gick till Yvonne.
Tre helt underbara tjejer som är så duktiga.
Jag är verkligen glad av allt det ni delar med er av till mig.
Sen att lära känna er är helt underbart för ni är så goa alla tre.
Tänk att man på äldre dagr skulle finna så här goa tjejer det trodde jag aldrig.
Era blogga är verkligen en enorm insperiations källa finns så mycket att titta på och lära av.
Ni är väl värda dessa awarder och tack själva för alla fina ord.
Många Kramar till er tre
och
alla andra som är här inne och skriver så gulliga kommentarer.
Louise

1 kommentar:

Anneli sa...

Tusen tack min goa vän för den helt underbara kaos adwarden
Så .....underbara skrivelser till/om mig blir så rörd.
Du annar inte vad GLAD jag blev när jag hittade den i brevlådan idag,
ja, det gjorde då min dag!

TUSEN TACK min goa vän!!

1000000000000000000-kramizar Anneli