onsdag 13 juni 2012

40 års kort


Hej på er

För ett tag sen fick jag en beställning på ett 40 års kort.
Alltid lika roligt med beställningar.
Eftersom jag känner den här tjejen så var det enklare att göra det lite mer personligt.


Stämpeln kommer i från Skogstokiga
Träd diesen kommer i från   Memory Box.
Staketet och swirlen är i från Magnolia.


Siffrorna som från början är svarta har jag färgat in vita med akrylfäg.
Sen lagt lite glitter över.
Hon hade blivit glad för kortet och det är alltid roligt att höra.

Hu vad mycket det är just nu, tider bara springer iväg och det känns som om man skulle kunna sova en hel dag utan problem.
I fredags var vi på en mycket trevlig student skiva.
I lördags hade vi ett par familjer här hemma som också har diabetesbarn.
Vi hade verkligen roligt och barnen har hittat varandra till 100% och även syskonen som är med.
Är så kul att se dom glömma sin sjukdom för ett tag när dom är tillsammans.
Att dom är fler med denna sjukdom och att dom inte är ensamma.

Nu får jag sätta tänderna i dagens aktiviteter så det hinns med.

Ha det gott allihop och tack till alla som tittar in här.
Gör så gott jag kan nu för att hålla lite liv i bloggen under sommaren.

Många Soliga
Kramar Louise

3 kommentarer:

Eva sa...

Vilket härligt kort och vad häftigt det blev när du satte kossan framför trädet...det gillade jag.
Ha det gott
kram Eva

Majsan sa...

ÅÅH vilket underbart härligt kort, så söt stämpel och så fint med alla diesena och blommorna, gillar massor :)

HA DET SÅÅ GOTT OCH TA HAND OM DIG :)

KRAMAR MAJSAN

Cath. sa...

Ett helt fantastiskt kort! Kram till dig! Det är alltid lika roligt och inspirerande att titta in till dig. Har inte varit så mycket bevänt med bloggpromenad för min del sista tiden men nu under sommaren kan jag kika mer! Kommer snart tillbaka!
Önskar dig en fin söndag!
Kramar, Cath.