måndag 4 juni 2012

Vinnaren i Bloggcandyn är utsedd

Hoppas ni alla haft en underbar helg.
Det har vi haft i familjen även om det varit fullt upp.
Nu har jag utsett en vinnare av min bloggcandy.
Lott dragningen gick till så att min dotter fick säga ett nummer mellan 1-23.
Å då föll vinsten på.........
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 Vinst Presentkort hos Hobbyhärvan.
*
*
*
*
*
*
Tröst priset går till
*
*
*
*

Hör av dig med din adress så kommer det något litet med posten.



Till alla er som var med vill jag säga ett stort TACK.
Jag hoppas ni fortsätter att titta in här och se vad som kommer.
Har dock lite överseende med att vi går mot sommar och då vill i allafall jag vara ute så mycket som möjligt och njuta av solen.

Ha en underbar dag allihop och var rädda om er.

Kram Louise

5 kommentarer:

Susanne sa...

GRATTIS till er båda.... Önskar er alla en fin vecka!!! Kramizar Susanne

Ann-Charlotte's blogg sa...

Ja vann! tjohoo så glad jag blir kunde inte bli bättre start på veckan!!! Tusen tack Louise!

Ha en riktig super dag!
Kramar Ann-Charlotte

Majsan sa...

ÅÅH TUSEN TACK FÖR EN SUPERHÄRLIG CANDY :)

STORT GRATTIS TILL ANN-CHARLOTTE och till lilla mig som vann tröstpriset =) TUSEN TACK!!

HA EN HÄRLIG DAG :)

KRAMAR MAJSAN

Annelie sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!!

Marita Johansson sa...

GRATTIS till vinnarna