torsdag 5 december 2013

Bröllops kort

 
Vart man än tittar just nu är det jul jul och åter jul.
Tänkte bryta det mönstret i dag och visa er ett bröllops kort i stället.
Kort stommen är gjort med Martha Stewart punchen Flourish Lace
Har sen använt mig av spellbindersen  Timeless Rectangle
Innan för den har jag sen tagit ut 4 hörn av en dies som kommer i från Marianne Design.
 
 
 
Under själva stämplen la jag en spets.
Runt om limmade jag ett pärlband.
Stämplen kommer i från Magnolia.

 
Överst på kortet satta jag den fina och vackra fjärils bården från Joy.
På fjärilarna fästa jag små vita pärlor.

 
När bild på hur stansen och disen ser ut.
Gillar helt klart dessa jätte mycket.
 

Insidan av kortet.
Här fortsatte jag med samma dies som på framsidan men även spellbindersen Floral Ovals.
 
Önskar alla en trevlig helg och var rädda om er.
 
Kram Louise
 

Inga kommentarer: