söndag 8 december 2013

I dag är det dags för ett nytt DT inlägg hos Moa Pyssl.

 
Då har det gått en vecka igen och det är åter dags för mig att göra ett DT inlägg hos Moa Pyssel.
Men som vanligt får ni lite lock bilder på vad jag har gjort.
Kan säga att det är två saker som jag visar i dag.
Hoppas ni gillar det ni ser.
Varmt välkomna in till Moas blogg
där ni hittar både mina DT inlägg och dom andra duktiga DT inlägg.
Jag trivs så bra hos Moa Pyssel.
Jag är verkligen glad att du Lotta har gett mig denna chans att vara DT hos dig.
 

 
I dag är det även andra advent och vi är snart halvvägs in i december.
Lucia börjar närma sig och all jul stress som finns där ute.
Men tänk på att det är NI som ska må bra,
det blir jul även om inte fönsterna är putsade eller golven är torkade.
 
 
När andra ljuset brinner
är snart lucia här
hon bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär.
 
Var rädda om er och en mycket god andra advent.
 
Kram
Louise
 
 
 
 




1 kommentar:

Lotta sa...

Underbart fint set! Och jag är sååå glad att du är dt hos mig, kära Louise! kram Lotta