onsdag 11 december 2013

Jul kort

 
 I dag visar jag ett jul kort.
I botten har jag ett riktigt mörk blått papper.
Mönster pappret kommer från Reprint. Den vackra bilden är en del av det pappret.
Tycker denna bilden är så fin och den talar så mycket för sig själv.
 
 
En julros och små silver bär.
Charmen har jag fäst på blommans stjälk så den ska sitta fast.
 

Denna jul stämpel har jag haft ett bra tag så jag kommer inte ihåg var i från den kommer.
Här har jag tagit det mörkblåa cardstocket och sen embossat med vitt på.

 
Insidan av detta kort.
Även insidan är klätt med pappret från reprint.
En spellbinders har jag använt med stjärnor så man kan skriva sin egna hälsning.
 

Denna lilla pippi har fått vara med och pryda insidan av kortet.
 
Ett snabbt lite blogg inlägg i dag.
Man märker att tiden börjar gå fort nu fram till jul.
Har en del kvar ännu att stå med.
 
Ha det gott nu alla och var rädda om er.
 
Kram Louise