torsdag 2 januari 2014

Dop kort

 
Först vill jag än en gång önska alla ett riktigt gott nytt år.
Med tanke på att det är nytt år så passar det väl rätt bra att visa ett dop kort.
Stämplen är målad med Pro Markers och MCP.

 
En spetsband knöt jag som en rosett.
I mitten av den fäste jag tre rosor.

 
När bild på den fina stämplen.
Under stämplen har jag lagt lite gas väv.

 
Kortets insida ser ut på följande sett.
En vit spellbinders där man själv kan skriva vilken text man vill ha.
 
Ha ett riktigt gott scrap år mina fina vänner.
 
Många Kramar Louise

2 kommentarer:

Lotta sa...

Åh så underbart fint dopkort! Jag ska också göra ett dopkort i helgen till Emmas syssling som döps snart. :) Tack för inspirationen! kram Lotta och god fortsättning!

Ulla sa...

God fortsättning !
Så vackert dop kort och så sött stämpel. Himla fint färglagt och snyggt dekorerat.
Kram Ulla