söndag 19 januari 2014

Grattis kort.


I dag är det söndag och min blogg dag hos Moa Pyssel.
Visar två bilder här och vill ni se alla bilder på kortet ska ni hoppa övar till Moas blogg.
Då får ni se hela 7 bilder av detta kort.
I veckan la jag en liten beställning hos Moa och vet ni jag fick med alla sakerna på detta kort.
Magnolias Lovely Umbrella dies.
Mariannes Hjärtan ballong
Hjärtan dekoration i bark från Prima. (Bruna på ena sidan och Grå på andra.
Mäster pappret jag använt kommer i från Fabscrap.
Stämplen med flicka är i från Saturated Canary - Bella
 
 
Är ni nu nyfikna på dom andra bilderna hoppa iväg till Moas blogg.
 
Önskar er alla en jätte bra dag och var rädda om er.
 
Kram Louise

3 kommentarer:

Jok_96 sa...

Ljuvligt kort, paraplyet får jag nog titta närmare på.
Hoppas benet är bättre.

Kram Johanna.

Anna sa...

Vilket gulligt kort!!! Jättefint med dom olika hjärtarna :)
Kramis

Ulla sa...

Underbart kort så snyggt färglagt.
Kram Ulla