söndag 26 januari 2014

En utmaning


Innan jul fick mina kollegor på Moa Pyssel en liten utmaning av mig.
Det var helt frivilligt att vara med på den.
I dag visar jag resultatet i bloggen.
Utmaningen bestod av följande.
Färger vi får använda är ROSA och VITT
 På kortet ska följande finns med. Ett stämpelmotiv.
Här får vi använda hud och hår färg.
 En spelbinders
 En dies
 Spets eller band Blommor.
 
Så här blev mitt kort.


Som bild fick det bli en klippark bild.
Visst är den söt?
Runt om bilden sitter det rosa spets.
Under bilden satte jag en rosett med en ros på.

 
Dekorationen på kortets sida ser ut så här.
Blommor och blad.
Lite fusk med det gröna , men det hör ju till blommorna.
 
 
Här ser man att rosetten är en dubbel rosett i både vitt och rosa.
En liten skymt av både dies och spelbinders.
 
 
På insidan av kortet fick det stämplade motivet vara.
Tycker om denna stämpel jätte mycket.
 
Vill ni ser mina kollegors alster?
Då hoppar ni över till Moas blogg så hittar ni dom där.
 
Passa även på att göra ett besök i hennes webbutik,
 där det nu trillar in nyheter hela tiden.
 
Ha det nu så bra och var rädda om er.
Många Kramar
Louise


3 kommentarer:

onkis sa...

Utmaningar är alltid kul,
och ditt dopkort är verkligen vackert.
Må gott!

Christina sa...

That is absolutely beautiful Louise!
Hugs Kristel

Annelie sa...

Ett helt ljuvligt babykort som du har gjort här Louise!
Kram Annelie