söndag 28 februari 2016

Bröllopskort


Bröllopskort är allt bra att ha på lager.
Senaste tiden har jag inte haft samma lust att scrappa som innan.
Har varit väldigt mycket annat med som måste gå före.
Men jag tänkt att om jag hittar några roliga skisser på olika kort.
Eller roliga vikningar så kanske jag kan komma igång lite mer.
Hittade några fina skisser å det blev lite lättare att skapa efter dessa.
Detta bröllops kort är gjort av en av dom skisser som jag hittade.

 
Som ni ser skiljer sig färgerna rätt rejält på dom olika fotona.
Skulle nog säga att den naturliga färgen ligger mitt emellan.
Har jobbat med tre olika papper för att få ihop kortet.
Har försökt att hålla mig så nära färgerna på pappret som möjligt men det är inte så lätt.

 
Närmare titt på rosorna och dom små bladen som jag satt intill varje ros.
Spets och band fick också vara med som dekoration på kortet.

 
Kortets insida.
Här låter jag pappret visas i stället för att göra så mycket annat.
 
Önskar er alla en bra dag.
Sköt om er.
 
Kram Louise

Inga kommentarer: